lördag 12 november 2011

Min Mamma :)

Idag fixade jag lite på morgonen innan alla som skulle hjälpa till med log taket kom:)
Dom var fyra stycken för fixa taket.
Pappa och Mamma kom från Piteå så fixade lunch till takläggarna innan vi åkte en liten sväng på stan.
Mysigt att ha ensam tid med Mamma får man säga så då man är 25 år gammal ??
Eller skillnaden är väl att man uppskatta de mer nu än när man var i 15 års åldern ;)

Vi hann in på fem rum i Kåge där Mamma köpte lampa till pyret i magen.
Den var hur söt som helst å jag vart verkligen glad ! Nu längtar jag tills h*n kommer ut :)

På stan hittade Mamma super snygga kläder och fick med sig en hel del hem.
Även en jacka till mig i julklapp så i år öppnade jag min första julklapp den 12/11
En super snygg svart jacka roligt att ha nånting som inte är hundjacka :)
Att den var nedsatt från 1000 kr till 200 kr gjorde ju inget :)

Hittade super fina vantar till pyret Lindebergför 50kr som kostat 180 kr.
Så overall CHECK Vantar CHECK men pyrei INTE CHECK!

Fikade på ica maxi en mumsig varm macka de var en ordentlig macka man fick.

Hittade en super fin klänning på Lindex men känns som ingen ide att köpa kläder nu!

Middag hemma hos oss med Mamma, Pappa, Ola och Stellan.
Blev himla gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar