lördag 26 november 2011

Piteå en dag

I onsdag hade vi en lugn hemma dag vilket var skönt :)
Promenerade med hundarna och bara hade de bra.
Torsdag plockade jag fram julpyntet vart dock inte så mycke julpynt men 3 julstjärnor och röda gardiner i köket å matrummet.
Även glitter älgarna fick komma fram :)

Igår åkte vi till Piteå var trevligt vi hann hälsa på mormor som vart väldigt förvånad och glad att vi dök förbi. Klädettan där jag handlade mig ett par mjukisbyxor förstår inte varför alla mina byxor sitter så snävt nu för tiden ;) Förbi C en sväng kolla på hennes finaste bebis valp så sjukt söt! Där kunde vi inte stanna så länge då min allergi med katter har blivit mycke värre sen jag vart på smälle.
Sedan vart de Dollarstore handla lite jag gillar den affären ;) tråkigt att den inte finns i Skellefteå.
Sen bar de av mot sjulsmark för träffa Ann och Magnus så himla kul å se dom och deras dotter Beatrice har blivit så stor :) Himla söt tjej först lite blyg men sen inte de minsta blyg.

Mot kopparnäs för träffa Linda och barnen mys pojkarna vad man saknar att träffa dom ofta. Och vad jag saknar Linda att bo nära henne och umgås med henne. Vi har alltid så kul :)

Till Camilla och Marcus för säga hej hej :) Surra på innan min mage sa att de var matdags :P

Hem till mamma och pappa för middag super god mat :) Och alltid mysigt att komma hem till dom. Där var även min syster och världens sötaste systerdotter Maja :)

Som ni ser hann vi med en heldel och jag saknar Piteå eller egentligen inte Piteå med familjen och vännerna. Men jag skulle inte byta ut Per och barnen för och mitt liv i Tällåsen <3
Försöka kombinera ihop allting får man göra :)

Idag har jag och Per varit ute på en "liten" promenad ca. 1,2 mil härligt
sedan har vi bara myst på här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar