tisdag 29 november 2011

Magsjuka å bil

Morgonen hade Oskar jätte ont i magen och var inte alls pigg :S
Sedan började magsjukan sätta fart suck stackars liten jag lider verkligen men honom.
Idag fick han en leksak imorgon tror jag vi ska åka så han får hyra film
känns så hemskt då man inte kan göra nå. Feber kan man iallfall ge alvedon men just magsjuka kan man ju inte göra nånting :S

Tyvärr sprack våran plan att åka tillsammans och hämta våran nya bil i Stockholm
men känner då Oskar är sjuk att man vill vara hemma med honom.
Så jag och pojkarna får vackert vinka av Per och farfar här hemma och pyssla om oss bäst vi kan.
Har då skrivit Samuel som ledig resten av veckan om han skulle bli sjuk :S
Jag hoppas jag klarar mig iallfall!

Varit å handlat mat idag å jädrans vad dyrt de vart. Man blir som glad att Per är jägare så man kommer billigare undan :)
Sedan fick kameran en väska tog bara sådär 3 år innan jag skaffa;)
Nya skor till mig blev de också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar