onsdag 16 november 2011

Andas

Helt plötsligt känns de som man kan andas igen. Fick klart från stämplingen att jag börjar få pengar från och med nästa fredag HURRA HURRA HURRA
Att leva på Per har inte fått min själ att må bra och att stå på egna ben igen kommer känna helt underbart och lite mer :) De känns om snaran runt halsen släpps upp.

En sak mindre att oroa sig för. Nu ska man bara få de att funka med försäkringskassan sen :S
Fick då klart min e-legitimation idag men väntar på sista pappret för skicka in till försäkringskassan ska komma. Så jag hoppas de ska vara klart innan pyret kommer ut.

Usch sista timmarna igår gick tungt att jobba sen har jag lite problem med magen känns som nån sprättar gummiband över den vilket inte gör mitt humör bättre :S

I måndags bakade jag Semlor och mums hur gott de var. Nina å hennes Björn kom hit å fikade väldigt trevligt. Tråkigt bara att de är så sällan man syns.

Ikväll blir de åka å planera kursen blir kul å få hålla kurs för ny klubb och allt :)
Sen att de är tävlingslydnad är ju bara plus i kanten.

Igår på skidkul åkte Oskar in i en brandpost fick ett litet jack i skallen.
Usch så hemskt de är när dom är så där himla lessna :( Men hemma poppades de popcorn och sågs på Nicke Nyfiken så tror inte han tycker de är allt för farligt ;)

Samuel å jag ska ha mysdag idag så gjort bort alla måsten på morgonen så nu har vi hela dagen på oss att mysa :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar