torsdag 17 november 2011

Snart Helg :)

Dagen har bestått av storhandling ingen stress bara glida runt i affären och handla de man behöver. Då jag stod i kassan står de en kille bakom mig som hade en vara. Snäll som man är så frågade jag om han ville gå före i kön med tanke på mitt stora lass i vagnen. Killen kollar sig chokad omkring innan han förstår att de är han jag menar men han ville inte :S
Nåja tanken var god iallfall.

Hemma plockade jag upp alla varor skulle vila fem sekunder på soffan å vips så hade de gått en timma. Hämtade pojkarna fixade mat. Hemmagjord hamburgartallrik MUMS :)

Igår åkte jag till åbyn för planera hundkursen riktigt roligt men shit vad tiden går fort när man sitter å surrar hund :) Så den 11 december kör kursen igång och ska vara tio gånger fram till maj blir spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar