måndag 10 oktober 2011

Städat och Promenerat

Hundarna på promenad tillsammans med kvigorna :)

Samuel och Qvinzy har morgon mys tala om att dom har blivit kompisar :)







Dagen började med att jag & Samuel städade upp farstukvisten. Från att vara ett bombnedslag till att bara vara kaos ;) Tanken är att Per ska bygga en hundavdelning där så hundar kan torka där ute utan att folk behöver vara livrädda för att komma in!

Sedan åkte Samuel på dagis å jag till Kåge. Passade på att gå in på affären 5 rum och kök Super mysig den rekommenderar jag folk att åka till. Man fick bra inspiration så nu funderar jag hur jag ska göra en bordsdekoration till köksbordet.

Hemma plockade jag lite grann innan hundarna å jag smet iväg på en promenad.
När vi kom hem igen var Per färdig med middagen gott med kycklingsallad!

Tränade Solo en sväng men han ljudade lite grann hoppas jag hinner få till de innan tävlingarna.

Kvällen har bestått av lite stickning har börjat med en mössa till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar