onsdag 26 oktober 2011

Morgonstund har guld i mun

Morgonen började med att vi egentligen skulle ut å jaga med alla hundar.
Men eftersom Pers pappa dök upp för att hjälpa han med logen :)
Fixa en te kopp, långkalsonger och tjocksockar, filt slog på tv och datorn myser ner i soffan en liten liten stund :D

Igår började morgonen med att jag städade lite här hemma. Blir städa toan idag alltid lika tråkigt att göra :S
Sedan åkte jag in till stan för träna lite hund innan mödra. Gick till skogen med hundarna och där lyckades Theres Nilsson såklart att tappa sitt visa kort. Hurra hur bra jag är !!!
Man har ju blivit sur på sig själv för mindre ?? Men spärrat och beställt nytt.
Enda som är bra är att nu kan jag inte slösa pengar :P

På kvällen då jag kom hem åkte jag å Per å hyrde film. Mysigt att mysa ner på soffan å koll film.

Riktigt bra film kärleks film :)

På kvällen då jag skulle lägga mig hamna jag i lydnads reglernas värld blir intressant å höra till helgen vad dom säger om de.
Känner mig lite stressad för att jag inte vet om jag fått alla papper och känner mig dåligt förberedd.

Nu blir de låna Pers börs å åka handla lite få se hur mycke man hinner få med ;)

Ikväll kommer mamma och pappa hit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar