fredag 28 oktober 2011

Helg nu :)

Märker att då man är hemma hela dagarn så känns som inte helgen sådär jätte speciell :)
Men i helgen är de sektorskonferans vilket blir kul å intressant!
Man får ju se hur mycke tid man har att åka på sånt här nästa år nog för att pyret kommer nog få följa med ändå.

Per har skämt bort mig i två dagar nu å jag ler å inser hur glad jag är som har honom <3
Väldigt skönt att bli lite ompysslad å bara mysa på :)

Eftersom jag inte kan kommentera tillbaka svarar jag på kommentarer här :)
Visst har hon en härlig stil Speja Nästa gång ni är upp Sofia måste ni stanna till så du får träffa henne och Per och pojkarna om dom är här :)
Din boyfriend saknar dig också (Jokk alltså) kramar

Idag på morgonen tog vi lång sovmorgon innan vi steg upp åt frukost och städade lite.
Linda kom hit alltid lika kul :) tränade hund innan hon åkte hem igen.
Förstår inte riktigt hur jag ska få till vittringen men skam den som ger sig.

Hunnit promenera i leran, gjort middag och hyrt film:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar