måndag 24 oktober 2011

En dag i Piteå

Morgonen åkte jag och Samuel på klubben för fixa lite för tävlingen.
Ska kolla igenom elit planen en sista gång sen känner jag mig väl förberedd :)

Efter de hem äta lunch med grabbarna innan jag å hundarna åkte till Piteå.

Tränade hund med Linda gick hyfsat bra å jag hoppas Solo å jag fixar att hålla ihop på tävlingarna!
Promenad med Linda och Isabell. Blir som impad att man kan släppa ihop sju hundar å inga stor bråk blir de.

Hem till mor å far åt super god middag mums sedan var världens bästa pappa ute och satt på vinterdäck på min bil :)
Kollade oljan å glykolen bilen fick även med sin sladd till Skellefteå. Så nu väder gudarna är jag redo nu kan de börja snöa :D:D
Fick hem lite barnkläder min kamera så nu kanske de blir lite mer bild uppdatering här!

Klippte mig hos syster riktigt mysigt att sitta å surra å håret mår betydligt bättre :)
Nu blir de sängen.

Imorgon ska jag på mödra så håll tummarna att allting ser bra ut :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar