fredag 14 oktober 2011

lite små saker :)



Ännu en bild på Lilla Hjärtat som sparkar för fullt i magen :) Lyckan går inte att beskriva hur jag känner men i allting dåligt så lyser de verkligen upp min värld :)




Malin har varit duktig å stickat lite sockar till Pyret :)


Tofflorna fick vi av Malins svärmor tusen tack Hur söta som helst :)






Jokk & Qvincy myser i bädden tillsammans.








Mössan jag stickat till Maja måste ju sätta bild så Maria får se!






Idag blev de träna hund på morgonen och ikväll blir de middag hos syster med sambo trevligt värre. Lillebror skulle också dit så bara Maria som kommer saknas.


Vart erbjuden idag att åka på sektorkonferansen och då de var evigheter som jag var på nånting sånt tackade jag ja ! Ska bli intressant och höra om dom nya lydnads reglerna då också. Så då blir de två hund helger på rad. För helgen efter är de hundtävling :)

´

Imorgon älgjakt så då ska vi ut å skjuta älg jag å Per sedan får vi se vad vi hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar